torsdag 17 november 2011

Dessertbord 17/11

Blir ett rosa bord i dag från Hwtm som jag sa igår fint men inget för min jul.
När jag flyttade hemifrån för hundra år sedan hade jag faktiskt en rosa jul,
tyckte det var så fint och nu kan jag bara se rött framför mig,
tänk vad smaken ändras.

Nu har jag snart för mycket tips och idéer för mitt eget,
men det är precis som jag blivit dessertbords beroende,
jag kan inte sluta leta efter fler tänkar om jag missar något
extraordinärt, the cream a´la cream.

2 kommentarer:

  1. Inte riktigt något för mig heller, men det var ju fint ändå :D

    SvaraRadera
  2. Har du skickat faster/moster för att handla än? Jag var faktiskt inne och shoppade två stycken igår, den ena kostade 165 kr och den andra 135 kr.

    Yesh på rutger fuchs (vid Folksamskrapan ungefär)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...